الف شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت:

  • کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از وبسایت اسمارت تولز را دارند، باید مفاد این توافق ‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.
  • عضویت در سایت اسمارت تولز و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات کالا های ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • کاربران هنگام سفارش کالا ملزم میباشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  • فروشگاه اسمارت تولز هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند(همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و…) نمی پذیرد.
  • سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کامل تر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اسمارت تولز مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
  • ارتباط فروشگاه اینترنتی اسمارت تولز با کاربران از طریق info@smartools.ir برقرار میگردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند(همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
  • فروشگاه اسمارت تولز به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

ب شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اسمارت تولز، سایت smartools.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

  1. فروشنده به هنگام تأیید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.
  2. مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی اسمارت تولز درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده هیچ گونه مسولیتی را نمی پذیرد.
  3. در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هر یک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.