قوانین و مقررات اسمارت تولز

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اسمارت تولز بوده است و این مجموعه در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی، خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

شرایط بازگرداندن کالا

  • عکس محصولات جهت اطلاع رسانی و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
  • در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به اسمارت تولز بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر کالا خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اسمارت تولز از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
  • درصورت انصراف از خرید باید قبل از ارسال کالا، این موضوع به اطلاع فروشگاه رسانده شود.
  • با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل (تیپاکس، باربری، پست پیشتاز، پست هوایی و…) معتبر به انتخاب کاربر می باشد و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اسمارت تولز هیچ گونه مسولیتی در قبال این موضوع نداشته و فقط در صورت امکان از طریق خدمات پس از فروش و با دریافت هزینه ارایه خدمات خواهد کرد. در این صورت کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه فاکتور خرید به خدمات پس از فروش اسمارت تولز ارسال شود.

کالا را چگونه به خدمات پس از فروش ارسال کنید؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش اسمارت تولز جداً خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه کالا اصلی ارسال شود.
  • فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
  • هزینه رفت و برگشت حمل کالا جهت ارایه خدمات پس از فروش بر عهده خریدار می باشد.

نکات:

– هزینه ارسال براساس تعرفه شرکت های حمل تعیین می گردد.

– ارسال کلیه مرسولات از طریق پست پیشتاز به صورت پیش کرایه و با بقیه شرکت های حمل به‌ صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.